مشاهده در

وبسایت اصلی

آکادمی حدید مجموعه کامل آموزش ها و ترفند های بازاریابی دیجیتالی و

بازاریابی محتوایی 

محصول ها، صرفاَ محصول نیستند، مگرنه؟

 

کوکاکولا»، چیزی فراتر از یک نوشابه است. استارباکس ها»، چیزی بیشتر از یک قهوه هستند. ریبن» (Ray-Ban)، تنها یک جفت عینک نیست و گلاسیر» (Glossier)، صرفا یک شیشه کرم پودر نیست. 

 

تعامل با  این محصول ها، موجب کسب تجربه شده و ما با این تجربه بدست آمده در ذهنمان، این محصول ‌ها را خریداری می کنیم. با این حال بهتر است، شرکت های سازنده و توزیع کننده ی این محصول ها، دقیقا همان تجربه ای که می خواهند شما در هنگام خرید (یا فکر خرید) داشته باشید را بدانند. به همین دلیل است که یک برند می سازند.

 

از مطالب نوشته شده در کپشن اینستاگرام، پالت رنگ آخرین بیلبورد تبلیغاتی و مواد مصرفی در بسته بندی شرکت های سازنده ی برندهای معروف مشخص است که آن ها می دانند برندشان باید همه جا» حضور داشته باشد و آوازه ی نام آن‌ها فراتر از برچسب محصولشان برود.

 

در نتیجه، این برندها از میان طیف وسیعی از محصول ها، شناخته و انتخاب می شود و مورد توجه مردم قرار می گیرند.

 

چه کسی این را نمی خواهد؟ من که می خواهم؛ به همین دلیل، این راهنما را تهیه کردیم تا بتوانید برندی قوی بسازید و آن را مدیریت کنید. کمک می کند قابل تحسین و به یاد ماندنی شوید.

 

با استفاده از لینک های زیر، به بخش های مورد علاقه خود بروید و فراموش نکنید که این راهنما را برای مطالعه در آینده، نشان کنید.

 

به منظور دانلود راهنمای جامع ما برای یک برندسازی موثر و قابل اجرا کلیک کنید.

 

  1. برندسازی چیست؟
  2. اهمیت برندسازی
  3. اصطلاح های برندسازی که باید بدانید
  4. چگونگی ایجاد یک برند
  5. راهنمای برندسازی برای کسب و کارهای کوچک

 

برند چیست؟

پیش از ذکر اهمیت برندسازی و چگونگی ساخت یک برند، در ابتدا باید بدانیم که برند چیست؟

 

برند، ویژگی یا مجموعه ای از ویژگی هایی است که موجب تمایز یک سازمان از سازمان دیگر می شود. معمولا یک برند متشکل از نام، عبارت تبلیغاتی، لوگو یا نماد، طرح، صدای برند و … است؛ همچنین تجربه ای که مشتری در هنگام تعامل با کسب و کار (به عنوان یک مشتری، خریدار، دنبال کننده شبکه اجتماعی یا فقط یک رهگذر) بدست می آورد را نیز دربر می گیرد.

 

برندسازی چیست؟

برندسازی فرآیند تحقیق، توسعه و تعمیم یک ویژگی یا مجموعه ای از ویژگی های مشخص، به سازمان شماست؛ به طوری که مصرف کنندگان بتوانند  ارتباط بین برند شما با خدمات و محصولاتتان را دریابند.

 

برندسازی، یک فرآیند تکراری است که نیازمند برقراری ارتباط قلبی با  کسب و کار و مشتریان شماست. این مسئله، به چند دلیل مهم است که بعدا به طور مفصل به آن می پردازیم.

 

اهمیت برندسازی

برند شما، مسلما یکی از مهم ترین سرمایه های سازمان شماست که به سازمانتان هویت می دهد، کسب و کارتان را به یادماندنی، مصرف کنندگان را تشویق به خرید از شما و تبلیغات و بازاریابی تان را حمایت می کند و در نهایت باعث افتخار کارمندانتان می شود.

 

هنگامی که مصرف کنندگان تصمیم به خرید می گیرند، برندسازی می تواند عامل تصمیم گیری آن ها باشد. در 

نظرسنجی جهانی نیلسن در سال ۲۰۱۵، ۶۰ درصد از خریداران اعلام کردند که فعالانه از برندهایی که می شناسند خرید می کنند؛ و ۲۱ درصد گفتند که به دلیل علاقه شان به یک برند، محصول آن را خریداری می کنند. 

 

برندسازی، جدای از محصول ها و خدمات شما، به کسب و کار شما هویت می دهد، یعنی چیزی که مصرف کنندگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

 

برندسازی، کسب و کار شما را به یاد ماندنی می کند. این چهره شرکت شماست و به مصرف کنندگان کمک می کند که در 

هر رسانه ای (که بعدا به آن می پردازیم) کسب و کار شما را بشناسند.

 

برندسازی، 

تلاش های تبلیغاتی و بازاریابی شما را حمایت می کند و کمک می کند تبلیغات شما، موثرتر بوده و بیشتر شناخته شود.

 

برندسازی، باعث افتخار کارمندانتان می شود. هنگامی که شرکتتان را به یک برند تبدیل می کنید، نه تنها به کسب و کارتان هویت می بخشید، بلکه یک محیط کاری معتبر و بسیار قابل احترام ایجاد می کنید؛ ایجاد یک برند معروف باعث معروفیت کارمندان نیز می شود.


ارتباط با ما



مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها